|
Добавить туробъект |
|
Добавить рекламу |
|
|
|
|
СКИДКИ И АКЦИИ
при онлайн бронировании
|
|
Карпатский Краевид
Закарпатье, Поляна
Скидка -2%
|
|
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Скидка -2%
|
|
Еловый двор
Закарпатье, Поляна
Скидка -2%
|
|
Здравница Карпат
Закарпатье, Поляна
Скидка -5%
|
Добавить туробъект
|
|
Рекомендуем в этом районе
Другие объекты района
Информация про область
Теги страницы
Карпатський трамвай, Карпатський, трамвай, отдых, Rest
|
|
Карпатський трамвай
Для обслуговування великого і клопітного господарського маховика потрібна була розгалужена транспортна мережа. Брати Гредлі збудували в Сколівських Бескидах кілька вузькоколійок. Найкрутіший відтинок проліг від Демні через Свінник аж до Тисовця (18,7 км), на Козьову та гору Парашку - найвищу вершину Сколівщини. Ширина колії становила 800 мм, максимальний ухил траси - 25%. Тоді не було уніфікованого загального європейського стандарту колій: сталеве полотно вибирали із рейкового ряду - 620 мм, 750 мм, 800 мм, 920 мм, 1050 мм.
Карпатський лісопромисел збільшував статки Гредлів щороку в кілька разів. Промовисті й винагороди за працю, що платили в ті часи на тартаках і лісозаготівлях. Наприклад, за земельні роботи в касі підприємства за день виплачували 3-6 австрійських корон (корець кукурудзи коштував 10 корон), за відвезення деревини своїм транспортом - 4-6 корон, дванадцятигодинна зміна пилорамника і підсобного робітника оцінювалася в 1-2 корони. Навіть у польський період заробітки на тартаках і залізничних комплексах не стали більшими. За десять годин праці пилорамнику платили 42 злотих, робітник механічної майстерні отримував 15 злотих, кондуктор товарного потягу - тільки 2 злотих, машиніст - 6 злотих, а його помічник - 4. Особливим рядком у зарплатних відомостях значився начальник дільниці вузькоколійки, якому щомісяця нараховували по 300 польських злотих. За такі гроші можна було купити 5 молочних корів.
У далеких Карпатах Гредлі були для своїх працівників і роботодавцем, і профспілкою. Коли одного разу жінки поскаржилися власникам лісових промислів, що їхні чоловіки пропивають тяжко зароблені гроші, Гредлі вирішили допомогти сім’ям трударів - з економічним ефектом для себе і соціальним резонансом для колективу. Половину зарплати барони почали видавати живими грошима, а решту - спеціальними гредлівськими марками - місцевою грошовою одиницею, яку можна було отоварити лише в мережі їхніх фірмових магазинів. Бонусом, що мав приглушити виробничий травматизм у промисловій "резервації" Гредлів, який тоді не вписувався в рамки жодної техніко-безпечної статистики, стало будівництво лікарні в Демні.
читать далее
Источник: Швагуляк-Шостак О. Карпатський трамвай / Український дiловий тижневик "Контракти" №7 вiд 13.02.2006 р. : http://tourlib.net (использовать материалы возможно только в личных не коммерческих образовательных целях. Все права принадлежат их авторам)
На правах рекламы:
Статьи про Карпаты:
|
Ахекян К. Легенди Невицького замку у сучасному побутуванні сіл Невицьке і Кам’яниця Ужгородського району Закарпатської обл.
Бандерич В., Приндак В., Хоєцький П. Перспективи розвитку мисливського туризму в Сколівських Бескидах
Боднар Л.Р. Напрями залучення інвестицій у розвиток туристично-рекреаційного комплексу Карпатського регіону
Вачевський М.В., Свінцов О.М., Кузнєцов В.Ф. Рекреаційні можливості Трускавецько-Східницького регіону
Горнолыжный туризм в Украинских Карпатах
Грицюк М.Ю., Максимів Л.І. Врахування ризиків у задачі управління портфелями проектів розвитку туристичної галузі регіону Українських Карпат
Грицюк М.Ю., Максимів Л.І. Задачі стратегічного управління портфелями проектів у туристичній галузі Карпатського регіону
Гук Н.А. Перспективи розвитку міжнародного туризму в Карпатському регіоні
Гук Н.А. Перспективні напрямки розвитку туризму в регіоні Українських Карпат
Долина нарциссов - живая легенда Закарпатья
Дутчак С.В. Дві сторони впливу розвитку туристичної індустрії на збереження етнічної самобутності Карпатських гір
Дутчак С.В., Дутчак М.В. Деякі аспекти виділення сегментів спеціалізованого туризму та їх стан на території Чернівецької області
Дутчак С.В. Обґрунтування нових підходів у дослідженні туристсько-рекреаційної діяльності (на прикладі Буковинських Карпат та Середнього Подністров’я)
Зеленый туризм в Карпатах!
Киртич Л.П., Лемко І.С., Гайсак М.О. Курортно-рекреаційне зонування Закарпаття
Костюк І. Франківщина: мрії твої золоті, мрії твої незабуті
Кравців В., Жук П. Концептуальні основи перспективного розвитку рекреаційної індустрії в Карпатах
Криницька Н.Г. Особливості лісових рекреаційних ресурсів Львівщини
Любка А. Боржавська вузькоколійка: місцева Швейцарія, яку ми втрачаємо
Медяник А.М. Фактори стійкого розвитку підприємств у сегменті міжнародного туризму Карпатського регіону
Миронов Ю.Б. Спеціальні економічні зони і економічна безпека територій їх функціонування (на прикладі СЕЗ „Курортополіс Трускавець”)
Миронов Ю.Б. Особливості використання інвестицій у спеціальній економічній зоні "Курортополіс Трускавець"
Миронов Ю.Б. Особливості маркетингової діяльності суб’єктів СЕЗ "Курортополіс Трускавець"
Миронов Ю.Б. Формування інвестиційної привабливості СЕЗ "Курортополіс Трускавець"
Миронов Ю.Б. Чинники перспективного розвитку туристичного бізнесу в СЕЗ "Курортополіс Трускавець"
Михайлишин Л.І. Туризм як напрям економічного розвитку високогірних регіонів Прикарпаття (на прикладі Яремчанського регіону)
Недавня О. Історичний митрополичий Галич як осередок релігієзнавчого туризму та патріотичного виховання молоді
Нікіпелова О.М. Невикористані можливості застосування природних лікувальних ресурсів Карпатського регіону
Новицька-Колодіна А.О., Миронов Ю.Б. Особливості розвитку туризму в умовах спеціальної економічної зони (на прикладі СЕЗ "Курортополіс Трускавець")
Падовська О.М. Традиційний промисел Карпат в контексті формування рекреаційного комплексу
Передумови та етапи розвитку сільського зеленого туризму в Карпатському реґіоні України 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73
Петранівський В.Л. Галицька карпатська туристська інфраструктура: історичний аспект (ІІ пол. XIX ст. – 1939 р.)
Романів П.В. Аналіз ресурсної привабливості Українських Карпат для цілей розвитку пізнавального туризму
Проданюк О.Ю., Гнатяк І.С. Туристичні і рекреаційні можливості околиць хребта Чорногора в зимовий період
Романюк М.Д. Розвиток туризму в контексті соціально-економічного відродження Прикарпаття
Рутинський М.Й. Перспективні напрями розбудови рекреаційної інфраструктури курортної столиці Українських Карпат - м. Яремчі
Рутинський М.Й. Сучасний стан та напрямки розбудови курортно-рекреаційної інфраструктури Івано-Франківщини
Сільське зелене Прикарпаття : Чому саме Прикарпаття? Яремче Татарів Ворохта Яблуниця Верховина Косів Яворів Коломия Галич
Обласна влада і сільський туризм.
За допомогою ТАСІС.
Чим село вабить туриста?
Як вибрати, де зупинитися?
Современные гостиницы Трускавца - комфорт и оздоровление
Українські Карпати 2 3 4
Швагуляк-Шостак О. Карпатський трамвай
Швагуляк-Шостак О. Трускавецкурорт открыл сезон акционирования
Если вы заблудились в Карпатах
В Карпаты по грибы
Важные направления развития туризма в регионе Украинских Карпат
Велосипедный туризм в Карпатах
Водопад Каменка
Гостиницы Карпат
Сбор грибов в Карпатах
Особенности отдыха в Карпатах в мае
Советы владельцам усадеб и туристических баз
Проблемы и перспективы развития экологического туризма в Украине
Ведущие направления использования рекреационных ресурсов Карпат
Почему лучше отдохнуть в Карпатах чем на море
Как отдыхать в Карпатах летом
Организация многодневных походов по Карпатам
Как правильно организовать зимние походы в Карпаты?
Впервые на лыжах
|
|