 |
Добавить туробъект |
 |
Добавить рекламу |
 |
|
|
|
СКИДКИ И АКЦИИ
при онлайн бронировании
|
|
Карпатский Краевид
Закарпатье, Поляна
Скидка -2%
|
|
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Скидка -2%
|
|
Еловый двор
Закарпатье, Поляна
Скидка -2%
|
|
Здравница Карпат
Закарпатье, Поляна
Скидка -5%
|
Добавить туробъект
|
|
Рекомендуем в этом районе
Другие объекты района
Информация про область
Теги страницы
Карпатський трамвай, Карпатський, трамвай, отдых, Rest
|
|
Карпатський трамвай
Лісові потяги "впрягали" в різну тягу, яка залежала не стільки від тогочасних досягнень науково-технічного прогресу, скільки від економічної доцільності. На магістральних лініях використовували паровози. Дрезини з карбюраторним двигуном слугували для перевезення людей. А відгалуження-вуса, прокладені в найглухіші карпатські закутки до складів або лісозаготівель, функціонували на кінській силі. Тобто паралельно на вузькоколійних залізницях від часу їх прокладення і аж до другої половини ХХ століття альтернативно тягнули свого "воза" і коні, і паровози, і тепловози.
Перша вузькоколійна залізниця з кінною тягою (750 мм) у Карпатському регіоні покотилася в 1870 році маршрутом Шепот - долина Петровець на Буковині та пропрацювала до 1900 року. Наступним регіоном, де активно розвивалися гірські залізниці, стали Сколівські Бескиди (частина Карпат). Загалом до Першої світової війни в горах було споруджено 8 вузькоколійок.
Перші гірські залізниці комплектували паровозами та іншою залізничною технікою, яку доставляли із Західної Європи - Німеччини, Австрії. В Карпатах бігали локомотиви фірм Borsig, Rraus-Linz, Kraus-Munhen, Henschel, Winer-neustadt.
Графік роботи лісових "трамваїв" був не менш напруженим, ніж робота коня-годувальника у хлопському господарстві чи в панських маєтках. Вони працювали щодня, за винятком неділь, свят, зокрема й греко-католицьких релігійних. Поїзд вирушав з тартака зранку, а повертався лише ввечері. Парк вузькоколійної залізниці мав причепний склад на всі випадки життя - кілька вагонів для робітників, товарні вагони, двигунні дрезини для особового руху та перевезення туристів. Лісова колія діяла від весни до осені, окрім березня, коли Карпати завалювало снігом.
Залізний чартер
У 1930-х роках на карпатських вузькоколійках було запроваджено пасажирський рух. Лінія Демня-Коростів (41 км), яка перетинала сколівські ліси в південно-західному напрямку, однією з перших малих залізниць Європи отримала ліцензію на туристичні маршрути.
читать далее
Источник: Швагуляк-Шостак О. Карпатський трамвай / Український дiловий тижневик "Контракти" №7 вiд 13.02.2006 р. : http://tourlib.net (использовать материалы возможно только в личных не коммерческих образовательных целях. Все права принадлежат их авторам)
На правах рекламы:
Статьи про Карпаты:
|
Ахекян К. Легенди Невицького замку у сучасному побутуванні сіл Невицьке і Кам’яниця Ужгородського району Закарпатської обл.
Бандерич В., Приндак В., Хоєцький П. Перспективи розвитку мисливського туризму в Сколівських Бескидах
Боднар Л.Р. Напрями залучення інвестицій у розвиток туристично-рекреаційного комплексу Карпатського регіону
Вачевський М.В., Свінцов О.М., Кузнєцов В.Ф. Рекреаційні можливості Трускавецько-Східницького регіону
Горнолыжный туризм в Украинских Карпатах
Грицюк М.Ю., Максимів Л.І. Врахування ризиків у задачі управління портфелями проектів розвитку туристичної галузі регіону Українських Карпат
Грицюк М.Ю., Максимів Л.І. Задачі стратегічного управління портфелями проектів у туристичній галузі Карпатського регіону
Гук Н.А. Перспективи розвитку міжнародного туризму в Карпатському регіоні
Гук Н.А. Перспективні напрямки розвитку туризму в регіоні Українських Карпат
Долина нарциссов - живая легенда Закарпатья
Дутчак С.В. Дві сторони впливу розвитку туристичної індустрії на збереження етнічної самобутності Карпатських гір
Дутчак С.В., Дутчак М.В. Деякі аспекти виділення сегментів спеціалізованого туризму та їх стан на території Чернівецької області
Дутчак С.В. Обґрунтування нових підходів у дослідженні туристсько-рекреаційної діяльності (на прикладі Буковинських Карпат та Середнього Подністров’я)
Зеленый туризм в Карпатах!
Киртич Л.П., Лемко І.С., Гайсак М.О. Курортно-рекреаційне зонування Закарпаття
Костюк І. Франківщина: мрії твої золоті, мрії твої незабуті
Кравців В., Жук П. Концептуальні основи перспективного розвитку рекреаційної індустрії в Карпатах
Криницька Н.Г. Особливості лісових рекреаційних ресурсів Львівщини
Любка А. Боржавська вузькоколійка: місцева Швейцарія, яку ми втрачаємо
Медяник А.М. Фактори стійкого розвитку підприємств у сегменті міжнародного туризму Карпатського регіону
Миронов Ю.Б. Спеціальні економічні зони і економічна безпека територій їх функціонування (на прикладі СЕЗ „Курортополіс Трускавець”)
Миронов Ю.Б. Особливості використання інвестицій у спеціальній економічній зоні "Курортополіс Трускавець"
Миронов Ю.Б. Особливості маркетингової діяльності суб’єктів СЕЗ "Курортополіс Трускавець"
Миронов Ю.Б. Формування інвестиційної привабливості СЕЗ "Курортополіс Трускавець"
Миронов Ю.Б. Чинники перспективного розвитку туристичного бізнесу в СЕЗ "Курортополіс Трускавець"
Михайлишин Л.І. Туризм як напрям економічного розвитку високогірних регіонів Прикарпаття (на прикладі Яремчанського регіону)
Недавня О. Історичний митрополичий Галич як осередок релігієзнавчого туризму та патріотичного виховання молоді
Нікіпелова О.М. Невикористані можливості застосування природних лікувальних ресурсів Карпатського регіону
Новицька-Колодіна А.О., Миронов Ю.Б. Особливості розвитку туризму в умовах спеціальної економічної зони (на прикладі СЕЗ "Курортополіс Трускавець")
Падовська О.М. Традиційний промисел Карпат в контексті формування рекреаційного комплексу
Передумови та етапи розвитку сільського зеленого туризму в Карпатському реґіоні України 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73
Петранівський В.Л. Галицька карпатська туристська інфраструктура: історичний аспект (ІІ пол. XIX ст. – 1939 р.)
Романів П.В. Аналіз ресурсної привабливості Українських Карпат для цілей розвитку пізнавального туризму
Проданюк О.Ю., Гнатяк І.С. Туристичні і рекреаційні можливості околиць хребта Чорногора в зимовий період
Романюк М.Д. Розвиток туризму в контексті соціально-економічного відродження Прикарпаття
Рутинський М.Й. Перспективні напрями розбудови рекреаційної інфраструктури курортної столиці Українських Карпат - м. Яремчі
Рутинський М.Й. Сучасний стан та напрямки розбудови курортно-рекреаційної інфраструктури Івано-Франківщини
Сільське зелене Прикарпаття : Чому саме Прикарпаття? Яремче Татарів Ворохта Яблуниця Верховина Косів Яворів Коломия Галич
Обласна влада і сільський туризм.
За допомогою ТАСІС.
Чим село вабить туриста?
Як вибрати, де зупинитися?
Современные гостиницы Трускавца - комфорт и оздоровление
Українські Карпати 2 3 4
Швагуляк-Шостак О. Карпатський трамвай
Швагуляк-Шостак О. Трускавецкурорт открыл сезон акционирования
Если вы заблудились в Карпатах
В Карпаты по грибы
Важные направления развития туризма в регионе Украинских Карпат
Велосипедный туризм в Карпатах
Водопад Каменка
Гостиницы Карпат
Сбор грибов в Карпатах
Особенности отдыха в Карпатах в мае
Советы владельцам усадеб и туристических баз
Проблемы и перспективы развития экологического туризма в Украине
Ведущие направления использования рекреационных ресурсов Карпат
Почему лучше отдохнуть в Карпатах чем на море
Как отдыхать в Карпатах летом
Организация многодневных походов по Карпатам
Как правильно организовать зимние походы в Карпаты?
Впервые на лыжах
|
|