Особливості маркетингової діяльності, суб’єктів СЕЗ, Курортополіс Трускавець, отдых, Rest
Особливості маркетингової діяльності суб’єктів СЕЗ "Курортополіс Трускавець"
Особенности маркетинговой деятельности субъектов СЕЗ "Курортополис Трускавец" Статьи
ЗАТ “Трускавецькурорт” активно займається маркетингом. Перш за все, це робота з туристичними агентствами, видання рекламних буклетів та брошур, публікація рекламних оголошень у засобах масової інформації. Крім цього, широко практикуються заходи по формуванню громадської думки – паблік рілейшнз. У пресі можна зустріти інтерв’ю з головним лікарем “Трускавецькурорту” Богданом Аксентійчуком, статті на тему курортного бізнесу та оздоровлення (наприклад, стаття [6, С.3]).
Керівництво ЗАТ “Трускавецькурорт” звертає значну увагу на цінову політику. Ціни на путівки у порівнянні з іншими санаторіями тут найнижчі. Так, путівка на 24 дні у 2-місному номері санаторіїв “Кристал”, “Алмаз”, “Рубін”, “Янтар” коштує 1128 гривень (станом на 1.06.2002 року). У санаторно-готельному комплексі “Дніпро-Бескид” аналогічна путівка обійдеться принаймні у 1400 грн., в “Карпатах” – 2160 грн., а в “Женеві” – 50-80 у.о. за добу залежності від терміну перебування.
В даний час спостерігається така тенденція, що туристи готові платити більшу ціну за кращі умови проживання та якісне харчування, чого не можуть у повному обсязі запропонувати санаторії “Трускавецькурорту”, а пропонують дорожчі санаторії. Не дивлячись на це, послуги санаторіїв ЗАТ “Трускавецькурорт” знаходять своїх споживачів саме завдяки виваженій ціновій політиці, і в літній сезон в них практично не буває вільних місць.
На жаль, в маркетинговій діяльності належної уваги не приділяється мережі Інтернет, яка зараз визнана одним з найефективніших засобів маркетингу.
Заслуговує на увагу також санаторно-готельний комплекс “Дніпро-Бескид” – він один, крім санаторію “Женева”, пропонує для гостей номери чотирьохзіркового зразку. СГК “Дніпро-Бескид” належать 2 великі будівлі при в’їзді до міста, які можуть одночасно прийняти близько 1200 відпочиваючих.
Источник: Миронов Ю.Б. Особливості маркетингової діяльності суб’єктів СЕЗ "Курортополіс Трускавець" / Опубліковано: Звіт про результати дослідження кафедральної наукової теми "Соціально-економічні умови функціонування спеціальної економічної зони (СЕЗ) “Курортополіс Трускавець”". - Дрогобич: Дрогобицький державний педагогічний університет, 2003. : http://tourlib.net (использовать материалы возможно только в личных не коммерческих образовательных целях. Все права принадлежат их авторам)